środa, 12 lutego 2014

Trzeci Sezon Kolekcji TEN

 
Kampania TEN promuje sztukę cyfrową na scenie międzynarodowej, służy dzieleniu się twórczymi technikami profesjonalistów z każdym, kto chce się uczyć. Jest to główny motor kampanii. Pierwszy i drugi sezon koncentrowały się wyłącznie na artystach cyfrowych, ale w nadchodzącej edycji kampania ma na celu oddanie hołdu społeczności artystycznej, uznając zasadniczą rolę fotografa, jako fundament procesu projektowania graficznego.  – Nie tylko fotograf jest istotną częścią procesu twórczego, jest on/ona również punktem, w którym zaczyna się nasz sukces. Dlatego chcemy ich uhonorować, dzięki nowemu i ekscytującemu sezonowi Kolekcji TEN, który będzie się skupiać na dzieleniu się umiejętnościami oraz na kreatywnych profesjach – wyjaśnia prezes Fotolia LLC, Oleg Tscheltzoff. Gdy osiągnęliśmy ponad 1 milion użytkowników w zeszłym roku i ponad 300 000 pobrań oryginalnych plików .PSD stworzonych przez jednych z najlepszych projektantów na świecie, teraz chcemy przenieść TEN na kolejny poziom i zgromadzić to, co nierozerwalnie łączy się ze sobą: fotografów i grafików. 


Co drugi miesiąc, Kolekcja TEN będzie udostępniać prace stworzone w kreatywnych parach, które będą dostępne do pobrania w ciągu 24 godzin. Po zakończeniu kampanii, za pośrednictwem Facebooka i www.tenbyfotolia.com zostanie ogłoszony międzynarodowy konkurs dla fotografów i projektantów na całym świecie. Profesjonaliści i amatorzy będą mieć możliwość wyzwania oryginalnych artystów, zgłaszając swoje interpretacje ich projektów. W przypadku fotografów zadanie będzie polegać na jak najlepszej reprodukcji najlepszego zdjęcia wykorzystanego podczas kręcenia wideo making-of.
Zwycięzcy otrzymają wiele cennych nagród.

Ta jedyna w swoim rodzaju inicjatywa banku zdjęć Fotolia jest tylko jednym z przykładów na to, jak firma aktywnie angażuje się w promocję nowych talentów z całego świata.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz