niedziela, 15 kwietnia 2012

"strategia humorystyczna z dodatkiem szoku"

źródło


Safersex4seniors.org jest organizacją zrzeszającą seksuologów, naukowców i terapeutów, która edukuje w dziedzinie seksu seniorów. Statystyki są przerażające - w ostatniej dekadzie podwoiła się częstotliwość występowania chorób przenoszonych drogą płciową u osób starszych.




Kultura masowa spycha seksualność osób po 70-tym roku życia na margines. W mediach seniorzy występują jako grono babć i dziadków, których można obdarzyć Merci lub od których można dostać Werther's Original. Oprócz "rodzinnej funkcji" osoby starsze są bywalcami aptek, grupą docelową kleju do protez i znawcami regionalnej kuchni. Są wyzuci z wszelkich seksualnych konotacji. Próby przełamania tabu zazwyczaj kończą się fiaskiem.


 

3 komentarze:

  1. Ciekawa akcja. W Polsce raczej byłaby wyśmiana, albo wybuchło by wielkie oburzenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym wypadku ludzie również są oburzeni - ich zdaniem reklama nie zachęca seniorów do "zabezpieczania" a do "spontaniczności". Jeśli coś nam nie pasuje w praktyce, zawsze można to umotywować jakąś teorią ;)

      Usuń
    2. Ludzie co jest z wami nie tak ??!!??!!??!!??!! Przecież ta reklama jest obrzydliwa!

      Usuń