niedziela, 25 marca 2012

Zwierzęta w filmowych scenach

© ster - Fotolia.com

Kiedy jeden z żołnierzy / bojowników o wolność / partyzantów / najemników (po tej "dobrej" stronie barykady) dostaje, mówiąc kolokwialnie, kulkę - z ostatnim tchnieniem szepcze / krzyczy / rzęzi (plując krwią) do swego kompana - ratuj się / uciekaj / idź beze mnie... / zostaw mi broń, wezmę ich na siebie / uciekaj, będę cię osłaniać / nie dam rady, będę cię tylko opóźniał... / już za późno... idź... / na mnie już czas. Czasami filmowi towarzyszy niesamowite napięcie i sytuacja rozgrywająca się na ekranie faktycznie wygląda dramatycznie. Być może co poniektórym wyciśnie łezkę.





Ja trafiłam na te dramatyczne sceny (w wersji skondensowanej) na stronie spiryt.us. Trzeba przyznać - zwierzęta potrafią się wcielić w rolę.



2 komentarze: