środa, 21 marca 2012

Jak zrobić z siebie laleczkę?


Venus Angelic jest piętnastoletnią dziewczynką, mieszkającą w Londynie. Maluje się i przebiera w taki sposób, by jak najbardziej upodobnić się do żywej lalki. Na swoim kanale na YouTubie uczy Internautki wykonania tego, dość nietypowego, makijażu. Venus stylizuje się na lalkę od dwóch lat - jej fascynacja porcelanowymi pięknościami ma swoje źródła w japońskiej kulturze anime.
 


Venus Angelic uważa, że przebieranie się za lalkę jest jej stylem, który z biegiem lat nie zaniknie. Dziewczynka twierdzi, że co najwyżej może on ewoluować. Obecnie lubi wszystko, co w jej mniemaniu jest "słodkie". 

Już kiedyś o tym pisałam - nic w horrorach mnie tak nie przeraża jak dzieci. Małe, "słodkie" i kochane istotki, które pojawiają się niezauważone za plecami swoich ofiar. Niestety, ta dziewczynka niczym się od nich nie różni. Swą dziewczęcość zasłania grubą tapetą lukru, który w takiej formie nie jest zjadliwy.  

http://www.venusangelic.com/


4 komentarze:

  1. Zwróciłam kiedyś uwagę, że małe dziewczynki szczególnie często występują w horrorach japońskich czy koreańskich. Zastanawiam się, co oznacza ten motyw w tamtej kulturze, że jest aż tak często wykorzystywany do budzenia grozy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie kino azjatyckie opanowało wywoływanie grozy do perfekcji - po seansie "Dark Water" Hideo Nakaty (który zafundowałam sobie asekuracyjnie w środku dnia) każda wyprawa do łazienki napawała lekkim niepokojem...
      Kiedyś przeczytałam (chyba w "Japońskim wachlarzu"), że w kulturze Japonii jest tak, że nieprzebłagane dusze dzieci przeradzają się w demony. Podobno na cmentarze przynoszone są zabawki i słodycze, tylko po to, by duch dziecka spokojnie opuścił ziemski świat. Podobno demony tego kalibru potrafią być wyjątkowo wredne. W horrorach wierzę w ich dziecięce "niedokończone sprawy" ;)

      Usuń
  2. "Dark Water" - doskonały horror. A sprawę małych strasznych dziewczynek trzeba zgłębić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest super ja chce tak wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń