niedziela, 25 marca 2012

FUCK ME

© deviantART - Fotolia.com

źródło
Do 1 czerwca 2012 roku będą pojawiały się kolejne (cotygodniowe) odsłony - spoty związane z modą, w ramach unikalnego projektu o prowokacyjnym tytule Fashion Fetish. Wystawa Selling Sex, organizowana przez SHOWstudio, zawierać będzie krótkie filmiki, performance oraz projekty multimedialne. Projekt inauguruje Karlie Kloss - tancerka baletowa i modelka, która plasuje się w pierwszej trójce Top 50 Models Women List. Paryski Vogue umieścił ja na szczycie listy  30 modelek 2000 roku. 3-mintutowy film "Fuck me" został wyreżyserowany przez Ruth Hogben.

Projekt SHOWstudio został w całości stworzony przez kobiety pracujące w fashion-biznesie. Niebawem swoje modowe fetysze zdradzą:

Lady Amanda Harlech, Daphne Guinness, Lily Donaldson, Liberty Ross, Rei Nadel, Asia Argento i Dasha Zhukova.

Karlie Klos, Karl Lagerfeld - Photographer (źródło)

Na stronie Wikipedii wyszczególnione są wielkie nazwiska i marki, z którymi współpracowała Karlie Kloss - Donna Karan, Nina Ricci, Chloé, Lacoste, Sportmax, Alexander McQueen, Yves Saint Laurent, Elie Saab, Dolce & Gabbana, Gap, Bally Shoe, Bergdorf Goodman, Pringle of Scotland, Dior, Hermes, Oscar de la Renta, Sonia Rykiel, Aquascutum, Topshop, Eryn Brinie, Uniqlo, Omnia Jade, Lord & Taylor, Barneys New York, American Eagle, and Victoria's Secret PINK. Amerykańska piękność jest również twarzą perfum Marca Jacobsa - Lola:

źródło

Karlie Kloss jest jedną ze szczuplejszych modelek światowej sławy. Przy 180cm wzrostu i wymiarach 81/59/86cm nosi rozmiar 34. Wiadomo, że modelka miała problemy z anoreksją (prawdopodobnie pojawiły się one w szkole baletowej - jak wiadomo, tam też przywiązuje się wielką wagę do szczupłej sylwetki). Jej niedowaga wciąż wzbudza kontrowersje, różnego rodzaju protesty (przynajmniej częściowo) zmusiły świat mody do promowania bardziej zdrowego wyglądu modelek. Czy taki powrót "do korzeni" jest apetyczny?
 


Direction: Ruth Hogben
Model: Karlie Kloss
Styling: Ellie Grace Cumming and Raquel Franco
Hair: Martin Cullen
Make Up: Petros Petrohilos
Nails: Marian Newman
Production: Keeley Gould
DIT: Jon Emmony
Camera Assistance: Laura Falconer
Styling Assistance: Vanessa Minshull, Hannah Caddick and Gerry O'Kane
Hair Assistance: Roku and How
Gaffer: Martin Smith
PA: Emma Bell
Title Design: Jonny LuSoundtrack: Guillotine (Instrumental) by Death Grips

2 komentarze:

  1. Ta reklama niezbyt zachęca do tytułowej czynności...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo przegięcie zarówno w jedną jak i drugą stronę nie jest ani zdrowe ani apetyczne.

      Usuń