poniedziałek, 20 lutego 2012

Ryżowy Totoro


Hayao Miyazaki, Mój sąsiad Totoro (1988)


Jakiś czas temu poszukiwałam "jedzeniowych tutoriali" - chciałam stworzyć nietypowy obiad, a właściwie dodatek do niego. Dodatek miał być urokliwy, zabawny, charakterny - wśród rzodkiewkowych myszek, serowych żyraf (które umieszczone na ciepłym daniu stają się "płonącymi żyrafami" - roztapiają się i tworzą oryginalne, wręcz surrealistyczne, żyrafie kształty), dżdżowniczkowych  mandarynek z goździkowymi ślepiami, pand z mozarelli i glonów nori - znalazłam Totoro. Jak go stworzyć? Zobaczcie TUTAJ.

3 komentarze:

  1. Cudne :) Po prostu cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Właśnie znalazłam "totorowy płaszczyk" do kupienia - torebki z tofu:

      http://www.kuchniachinska.pl/sklep/index.php?mod=product&act=item&idp=377

      Jeszcze nigdy tofu nie próbowałam, więc czas najwyższy - odzienie leśnego duszka musi być wyborne! :)

      Usuń
    2. I wzrok też cieszy :)

      Usuń