środa, 22 lutego 2012

Mój pan jest idiotą

źródło


Prawdziwy koci tatuaż:



Takie rzeczy tylko w Rosji - nawet nie wiem jak to skomentować. Brak słów.


Spotkałam się już z "fałszywymi tatuażami" - dzieci mogły je znaleźć w chipsach i gumach o żucia. Moda na kocie tatuaże (również te fałszywe) pojawiła się niedawno. Prawdopodobnie wydziarany kot ma przysporzyć właścicielowi jakieś +5 do lansu. Co jeśli właściciel postanowi "ozdobić" swojego kota na stałe?  

Sfinks z chińskim tatuażem (?) - źródło

Jak sprawić, by nasz kot "wyglądał oryginalnie"? Jeśli nie chcemy używać tatuaży z henny lub tatuaży-naklejek, wystarczy kota przebrać, najlepiej w jakieś sado-masochistyczne wdzianko...

źródło

źródło
źródło
      

5 komentarzy:

  1. Co na te tatuaże obrońcy praw zwierząt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że to, co się dzieje w Rosji - zostaje w Rosji. Chociaż PETA mogłoby się tym zainteresować...

      Usuń
  2. O ja cierpiedole :(
    Ciekawe czy mój Ryszard zakręciłby się koło tej lateksowej kociej damy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od upodobań Ryszarda :)

      Usuń
  3. wyglada jak photoshop

    OdpowiedzUsuń