sobota, 14 maja 2011

Asia lubi Tomka, a Tomek lubi strzelać...

Ze strony Militaria.pl: Naszą działalność marketingową bez trudu dostrzec można w mediach. Dzięki temu udaje nam się skutecznie promować zarówno naszą markę, jak i marki firm, których produkty dystrybuujemy w Polsce. Współpracujemy z najpopularniejszymi mediami w kraju, nasze reklamy pojawiają się w wysokonakładowej prasie, Internecie, radiu i telewizji. 


Oj, tak - pojawiają się... Tak - bez trudu można je dostrzec... Czy promują markę? Pewnie! I to jak promują! Gwoli ścisłości - bo jest to rzecz zasadnicza - pierwsza reklama pochodzi z roku 2002, druga z 2003. 

 


Myślę, że nie wymagają komentarza...

2 komentarze:

  1. Szał. Padłam z wrażenia, jak ustrzelona kawka. Oczywiście, ustrzelona z wiatrówki pistoletu bla, bla w obniżonej cenie bla bla. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przez moment myślałam, że w tej pierwszej reklamie Ibisz "użyczył głosu", ale chyba chciałabym zbyt wielu atrakcji :) Najdziwniejsze jest to, że można te (i wiele innych) reklam obejrzeć na stronie producenta... Ja za wszelką cenę starałabym się ukryć "kompromitujący mnie materiał", ale - widać - są masochistami.

    OdpowiedzUsuń