piątek, 4 marca 2011

Jak zareklamować produkt specyficzny? - reklamy prezerwatyw

Używaj prezerwatyw - bądź pewien, że na świecie nie pojawi się kolejny Adolf Hitler.
Prezerwatywa - seks - erotyka - nagość - antykoncepcja - AIDS 

Trzeba naprawdę ruszyć wyobraźnią, by przedstawić reklamowany produkt w sposób "smaczny", a przy tym jedynie ocierając się o tabu poprzez aluzję. Różnego rodzaju konotacje związane z prezerwatywami (chociażby te wyżej wymienione) nadal w naszym społeczeństwie przynależą  do tej sfery, powiedzmy, nieprzyzwoitej.


Don't be stupid. Protect yourself 

nie jest kampanią, którą można zaliczyć do tych "romantycznych". Traktuje o nowym wymiarze odzieży ochronnej - na trzech fotografiach przedstawiono sytuacje, które wymagają odpowiedniego ubioru - gaszenie płonącej plamy ropy, sytuacja gdzieś na wojennym froncie, katastrofa ekologiczna. Za sprawą kontrastu: nagi bohater - odpowiednio do sytuacji ubrani inni mężczyźni został zobrazowany slogan - Nie bądź głupi. Zabezpiecz się. Nie wyjdziesz na front bez kamizelki kuloodpornej, nie ugasisz pożaru bez odpowiedniego (żaroodpornego?) skafandra, nie będziesz przenosił beczek z radioaktywnymi chemikaliami bez ochronnego kombinezonu - a będziesz uprawiał seks bez zabezpieczenia? Analogicznie do trzech sytuacji - przez swoją głupotę możesz zginąć.

...tastes like real fruit 

- czyli podejście do tematu z humorem i dość dużą dozą perswazji 

(...podejrzewam, że zwłaszcza męska klientela ruszyła wyobraźnią i zaczęła się zastanawiać, czy we wszystkich sytuacjach odwzorowanie rzeczywistości jest takie ważne...)






really big...












- ultra cienkie











- Baw się. Na dzieci później przyjdzie pora.











kampania: For those who play seriously.









 
kampania: Extra long condoms
 











Horse: After Dark Condoms










 Strawberry: Kama Sutra Condoms










 Happy UNCLES: Tulipan Condoms









 
 Olla Condoms: Please, use condom.











Durex Pleasuremax condoms offers the maximum stimulation that you can enjoy with uniquely positioned ribs and raised dot.

 PIG BAR - Be a man. Use a condom every time.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz