wtorek, 18 stycznia 2011

LIDL jest tani!

Przyszła pora na telestwora - podobnie jak zrobiła Biedronka jakiś czas temu, i Lidl (w 2010) postawił na zmianę wizerunku marki. Z taniego, niemieckiego odpowiednika produktów z wyższej półki, Lidl staje się siecią znajomych, "którzy nie boją się iść z duchem czasu", są otwarci na nowe pomysły i spotykają się na wspólnych zakupach. Czyli  bądź mądry - kupuj w Lidlu, bądź oszczędny - kupuj w Biedronce. 
Swoją drogą byłam zaskoczona spotem reklamowym Lidla - bardziej spodziewałam się na końcu loga jakiejś sieci komórkowej, a tu proszę. Dobrze skonstruowany, "na czasie", może odrobinę drażniący odwróconą symboliką, ale wśród tych wszystkich chłamów Tescowo - Carrefourowych (gdzie w reklamach jednym tchem wymienia się: winogrona za 9,99 - majtki za 3,99 - szczotka do kibla za 8,99 - polędwica sopocka za 12,78 za kg) naprawdę dobry spot. 
Aż chce się pójść do LIDLa!    


2 komentarze:

  1. teraz czekamy na nowa reklame Lidla, ktora juz wkrotce sie ukaze na ekranach... rowniez zaskoczy :-)

    OdpowiedzUsuń