poniedziałek, 24 stycznia 2011

Być jak Jean Baptiste Mondino...

J. B. Mondino, Cover page
...a w zasadzie fotografować jak on. Jego z ducha surrealistyczne wizje, które mogliśmy podziwiać w kalendarzu Lavazzy z 2003 roku stały się "inspiracją" do tanich, polskich imitacji jak np. zdjęcie promujące Silesię.- "Nowy wymiar wrażeń".

Na stronie Silesii można przeczytać: Kampania reklamowa Silesia City Center zaplanowana na 2011 rok odwoływać się będzie do świata fantazji, baśni i twórczości czołowych surrealistów. 



Na potrzeby linii kreatywnej graficy stworzyli wielowymiarowy świat, którego symbolem jest spinający całą koncepcję sześcian. – Kampanią „Nowy wymiar wrażeń” chcemy pokazać zróżnicowaną ofertę centrum handlowego, które łączy w sobie modę, lifestyle, smak i rozrywkę. Każda z jej odsłon, pojawiająca się w kolejnych sezonach i akcjach promocyjnych, pokazuje inny wymiar wrażeń – tłumaczy Marta Drzewiecka, Dyrektor ds. Marketingu Silesia City Center. Niestety - baśniowy świat w taki sposób wykreowany  do mnie nie przemawia...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz